Το Υπουργείο Μεταφορών και οι "Αόρατοι" Επιβάτες του Προαστιακού


Κάνοντας μια μικρή αναδρομή στις κινήσεις της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και του υπουργείου Μεταφορών, είναι φανερό ότι δεν είχαν υπολογίσει καθόλου την επιβάρυνση των επιβατών του Προαστιακού όταν αποφάσιζαν τις αλλαγές στα δρομολόγια. Ήταν μόνο μετά τις μεγάλες αντιδράσεις, που μίλησαν για έργα που πρέπει να ολοκληρωθούν και για δρομολόγηση λεωφορείων. Εκείνο που τους ενδιέφερε πρωτίστως ήταν να αναδείξουν επικοινωνιακά την ολοκλήρωση της Ηλεκτροκίνησης, σε βαθμό μάλιστα που προκαλεί κατάπληξη. Διαβάζοντας κάποιος την ανακοίνωση του υπουργείου αποκομίζει την εντύπωση ότι η Αθήνα ήταν αποκλεισμένη συγκοινωνιακά από το Αεροδρόμιο, λες και δεν υπάρχουν οι γραμμές του Μετρό (Δουκίσσης Πλακεντίας) και Ηλεκτρικού (Νερατζιώτισσα)! Κανένας δεν είναι εναντίον της ολοκλήρωσης των έργων Hλεκτροκίνησης, το αντίθετο μάλιστα, αλλά περιμέναμε βελτίωση και όχι χειροτέρευση των παρεχόμενων υπηρεσιών του Προαστιακού.
Πρακτικά το πρόβλημα έχει ως εξής:
Δεν υπάρχει σαφής δέσμευση Υπουργείου/ΟΣΕ/ΤΡΑΙΝΟΣΕ για αποκατάσταση της γραμμής Αεροδρόμιο - Λιόσια - Κιάτο και της συχνότητας των δρομολογίων που είχε.
Δεν υπάρχει ξεκάθαρος σχεδιασμός για το Σ.Κ.Α το οποίο έχει κοστίσει πάνω από 130 εκατ. ευρώ και πρακτικά υπολειτουργεί. Σήμερα μετά από τόσα χρόνια θα έπρεπε να συζητάμε τη σύνδεση του με το Μετρό, αντίθετα όμως αντιμετωπίζουμε την προοπτική της περαιτέρω υποβάθμισης και της αδρανοποίησης.
Το υπουργείο οφείλει να κατανοήσει, έστω και εκ των υστέρων, ότι έχει προσθέσει ακόμα ένα καθημερινό βάρος στους κατοίκους της Αττικής, κυρίως της Δυτικής. Δεν ξέρω αν το έχει καταλάβει , αποδεικνύεται δυστυχώς ότι οι επιβάτες είναι "αόρατοι" μέχρις ότου αποφασίσουν να αντιδράσουν, άρα λοιπόν χωρίς αμφιβολία μόνο η συνεχής κοινωνική εγρήγορση προς όλες τις κατευθύνσεις, μπορεί να αποτελέσει αποτελεσματική οδός αντιμετώπισης.

Δεν υπάρχουν σχόλια: