Διαβάζω ότι ο υπουργός Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων κ. Σπίρτζης σε συνέντευξη του προανήγγειλε προγραμματική σύμβαση ΟΑΣΑ – Αστυνομίας για τη φύλαξη των σταθμών Μετρό /Ηλεκτρικού. Καταρχήν καλό ακούγεται (αν γίνει), αλλά υπάρχουν κάποια θέματα για τα οποία οφείλει να δώσει εξηγήσεις και περισσότερες λεπτομέρειες, όπως π.χ:
- Γιατί δεν προχώρησε το υπουργείο στην διαδικασία πρόσληψης των 50 ειδικών φρουρών για τον ΟΑΣΑ που είχαν αναγγελθεί το 2014 και ήταν στην ίδια λογική;
- Ανάγκες φύλαξης έχουν και οι σταθμοί του Προαστιακού, ιδιαίτερα όσοι υποστηρίζουν μεγάλο μεταφορικό έργο (ΣΚΑ,Σταθμός Λαρίσης κ.α) , αυτοί θα μείνουν εκτός ;
- Η συνδρομή της αστυνομίας – ειδικών φρουρών δεν εξαντλείται στη φύλαξη υποδομών αλλά στη γενικότερη πρόληψη – καταστολή της εγκληματικότητας. Για τη φύλαξη υποδομών διατίθενται και οι εταιρίες security από τις οποίες όταν δεν κάνουν καλά τη δουλεία τους, ένα υπεύθυνο υπουργείο/οργανισμός ζητάει αποζημίωση ή/και τους παραπέμπει στη δικαιοσύνη. Θα γίνει κάτι τέτοιο, ή τα υπονοούμενα που αφήνει ο υπουργός είναι χωρίς αντίκρισμα;
- Δεν είναι μόνο οι σταθμοί της ΣΤΑΣΥ, αλλά και τα δρομολόγια της ΟΣΥ (λεωφορεία) που υποφέρουν από την παραβατικότητα, αυτό το πρόβλημα πως θα αντιμετωπιστεί;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου